Siden 1978 hvor FIFA havde besluttet at afholde VM i et land med en af verdens mest bestilaske militær juntaer har FIFA udvist total ligegyldighed overfor hvad der er ret for hvad der er ret og rimeligt. FIFA er kun interesseret i at tjene penge hvor af mange går til deres ledelse via bestikkelse. FIFA bliver ved med at have den magt, for de har rettighederne og magten for at gøre det svært for de personer eller lande der forsøger at forhindre deres virke. VM i Qatar er hverken værre eller bedre end VM i Rusland.. men det er slemt. Klub VM i Qatar burde boykottes af alle klubber.. men det kommer ikke til at ske.. for når der fremover kommer en større turnering så bliver indtjeningen så stor at klubberne nok skal falde til uden undtagelse.
Et liv uden fodbold er ikke et liv! YNWA