Så går de mange stadioner ikke til spilde med det samme
Snak
Officielt: Qatar bliver værter for klub-VM
man 3. jun 2019
Qatar bliver værter for de kommende to klub-VM for at teste , bekræfter FIFA mandag aften.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 3. jun 2019
Man giver flere ben til et sted, som er så dårlig en idé til et fodbold-VM, at man sælger det som en test... Det burde ikke være nødvendigt at teste, hvad der burde være afklaret i beslutningsprocessen. Tør man spørge efter plan B, hvis "testen" falder uheldigt ud?
man 3. jun 2019
Der er da nok en del penge under bordet i den aftale, må være den eneste begrundelse for at blive ved at give dem det store sportsarrangement efter det andet. hundreder har mister livet de seneste år for at bygge deres lorte prestige stadioner m.m.
ACH ACH ACH
man 3. jun 2019
Latterligt - fodbolden skal ikke til et lille land som ikke er en del af verdensfodbolden bare fordi sheiken har mange penge.
Der findes ikke billige mesterskaber. Derimod findes der ufatteligt dyre andenpladser.
man 3. jun 2019
@Bilglas43 Ak ja, hvis det bare var hundredevis der havde mistet livet under opførelsen af stadions. Indtil videre er 2000 døde og menneskerettighedsorganisationer forventer at det tal reelt set er højere....og inden der er bygget færdigt har mindst 4000 mistet livet :(
man 3. jun 2019
Fuck FIFA og Qatar med deres oliepenge. Bandlys lortet! Skulle vi ikke prøve at være forgangsland?
man 3. jun 2019
Til alle jer der er utilfreds, sure, skuffede osv over de beslutninger FIFA tager: Husk lige på det næste gang I ser nogle af FIFA´s arrangementer :-)