Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Tottenham lejer Joao Palhinha

søn 3. aug 21:11

Thomas Franks tropper har fået en ny tilføjelse. Tottenham Hotspur har lejet Joao Palhinha i hele kommende sæson fra tyske Bayern München.



Læs hele nyheden her
Alligevel os en fin transfer når nu de ikke kunne få Christian Nørgaard. Jeg har altid haft et godt øje til Palhinha og ønskede ham i Arsenal inden han tog til Bayern.
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Han må så ikke være specielt god til at tackle, når han har fået 27 gulle kort i løbet af 2 sæsoner i Fulham.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Klasse signing af Spurs. Ham og Kudus er fremragende tilføjelser. Det begynder at ligne en stærk trup. Evt en angriber, så og en erstatning for Son, så skal det nok blive en god sæson for dem
Kunne vi så ikke sende Bissouma til Saudi for en ordentlig sæk pund?! 🙏🏻
Alligevel os en fin transfer når nu de ikke kunne få Christian Nørgaard.

Har Christian Nørgaard overhovedet været et emne hos Spurs?
Mener du ikke Morgan Gibbs-White?
Nørgaard var aldrig et emne i Spurs.

Palhinha har ganske rigtigt raget en masse gule kort til sig igennem de to sæsoner for Fulham, men det hænger så også sammen med at han var den med længder mest tacklende spiller i ligaen. Det mest imponerende er næsten hvor få af dem der blev vekslet til røde.

Jeg har længe skreget på en defensivt god 6’er til Anges system, og paradoksalt nok får vi ham så nu til Thomas Frank.

Det bliver spændende hvordan kortene blandes på midten.
Annonce