Snak

Mere indhold efter annoncen

Ola Solbakken meldes på plads i FCN

søn 3. aug 07:48

FC Nordsjælland har ifølge Tipsbladet købt den norske kantspiller Ola Solbakken i AS Roma. 



Læs hele nyheden her
36? Det er en ommer. Han er 26…
FCN <3
Det er altså et ret vildt køb af FCN. At de tilmed snupper ham for næsen af Celtic, det er bare imponerende.
Sindsyg fed handle, 7 mio….. ham tjener de på om 2 år.
Han er købt som performance spiller må man antage, pengene skal tjenes andre steder.

Derfor tjener de stadigvæk på ham om 2 år, hvis de vil.. mere hentydning til at det er et rigtig godt køb..

Og tror nok de skal tjene andre steder, bare rolig.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der nogen der ved hvornår CV kommer hjem fra ferie?
Et kendt navn, men et ret ordinære CV relativt set. FCN hyldes.

FCM henter en spiller med et meget stærkere CV, som ikke er et ligeså kendt navn. FCM hånes.

Vi falder igen og igen i fælden, at vi bedømmer transfers på nogle meget subjektive parametre. Jeg troede faktisk også Solbakken havde et bedre CV end han egentlig gør.
Næppe et større aktiv. Lidt ligesom Marcondes, der skulle bruge SL til at genstarte karrieren.
4 år. Hvilken en fornøjelse at vågne op til. Det sender også et godt signal, endelig viser klubben nogle ambitioner
FCN er verdens bedste klub
SIF kunne godt være med i et lignende køb omkring de 7,5 mio kr. Men cigarkassen er tom selvom der på den elektroniske bankbog er en Joachim von And-pengetank. Rigtig set Ole snildt kan blive et endnu større salgsobjekt. Og den vej rundt øger man med tiden omsætningen og værdien i klubben. Men det forstår Kent Madsen og Benjamin Boycott tilsyneladende ikke. Og derfor går SIF i stå, når man ikke længere kan udvikle talenter fra 1. Division som viser sig ikke at slå til. Samtidig har man sendt en del fejlkøb videre som Orazov og Carlsen. Og lottokuponer er en ret dyr strategi, når de fejler. Men godt set af FCN.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Annonce