Snak

Mere indhold efter annoncen

Oldham straffer baneløbere: 3 års karantæne

fre 20. maj 2022

Oldham har meldt ud, at de vil straffe de fans, som løb ind på banen i løbet af League Two-opgøret mod Salford. Baneløberne vil få en straf på tre års karantæne.



Læs hele nyheden her
Fantastisk!
På tide nogen som straffer den nyeste "mode" i fodbold.
Politik er en del af fodbold.
Sådan!

Tilskuerne har INTET på banen at gøre.

Hverken for at demonstrere eller juble.

Og spontanitet har intet med det at gøre. Den første gang det skete var det måske spontant. Nu er det bare blevet en ting folk synes man skal gøre. Ligesom det latterlige ølkast.
Det lader til at ingen af jer to har set klippet.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
Mener trods alt at det er en urimelig hård straf til en flok triste fans, et par måneder havde været mere ok
Peder Nielsen Hoseøl
Jo, jeg har set klippet. Og jeg vil gerne gentage. Tilskuerne har INTET at gøre på banen. Hverken for at protestere. Hverken i Oldham, Esbjerg eller nogen som helst andre steder.
Man kan være skuffet men det giver aldrig en ret til at bryde regler eller love.
Hvis det er på grund af et vundet mesterskab, så er det helt okay at fansene løber ind på banen og fejrer det efter slutfløjt. Det er trods alt på grund af fansene at klubben eksisterer og at spillerne kan få så høje lønninger. Passion er det vigtigste ord i fodbold og hvis man tager den væk, så dræber det fodbolden. Men selvfølgelig skal fans ikke løbes ind på banen i løbet af en kamp.
Forza Napoli Sempre!
Har man Podimo vil jeg anbefale podcasten "Fodbold var bedre i 90erne" hvor første, og hidtil eneste, afsnit bl.a. handler om Oldham. Første klub som har spillet Premier League som ryger ud af de fire øverste rækker.
Vejle BK siden 1984
Annonce