Fantastisk!
På tide nogen som straffer den nyeste "mode" i fodbold.
På tide nogen som straffer den nyeste "mode" i fodbold.
Politik er en del af fodbold.
Oldham har meldt ud, at de vil straffe de fans, som løb ind på banen i løbet af League Two-opgøret mod Salford. Baneløberne vil få en straf på tre års karantæne.