Snak

Mere indhold efter annoncen

Ombejlet AGF-angriber er blevet solgt til Sverige: Et match

ons 16. aug 2023

Superettan-klubben Landskrona BoIS købte Frederik Ihler i AGF i midten af juli, og den danske angriber fortæller til bold.dk, at flere udenlandske klubber samt NordicBet Liga-mandskaber ville købe ham. 



Læs hele nyheden her
Han bliver god!
Virkelig irriteret over at GF ikke kunne/ville forlænge.
KSDH!
Enig med DetHvideSnit. GF er simpelthen for dårlige til at få noget ud af egne talenter, hvor mange aldrig rigtigt får chancen. Hvis de ikke er bedre end disse salg til lavere rangerende klubber antyder, så skal man måske se på hvordan akademiet køres.
Hold der starter med A siden altid!
Eller også har talenterne bare ikke været bedre. Hvilke talenter er blevet til noget andet steds?
NP er Suppens bedste 6'er!
Annonce