Korrekt, men vi kommer tæt på / over 8000 inden dagen er omme
Snak
man 13. maj 2019
Det gik så hurtigere end ventet - nu solgt 9.000 - så der bliver stadion rekord - fuldt hus !
man 13. maj 2019
Ja det lugter af udsolgt. Godt nok langt over mine forventninger.
Spændende og se om vi så bliver flere end til åbningen af det nye stadion. Der var 9.411 og der var også meldt "udsolgt"
Spændende og se om vi så bliver flere end til åbningen af det nye stadion. Der var 9.411 og der var også meldt "udsolgt"
Silkeborg IF
Real Betis
Manchester City
man 13. maj 2019
I skal tænke på at der oftest er folk der køber billet eller har fået fribillet som aldrig dukker op. Men vi lander vel på 8000+
Elsker legender og de få der stadig har klubfølelse
man 13. maj 2019
I skal tænke på at der oftest er folk der køber billet eller har fået fribillet som aldrig dukker op. Men vi lander vel på 8000+
Sæsonkortindehaverne er blevet bedt om at henvende sig til SIF hvis de ikke vil benytte deres plads. Så kan pladsen sælges påny.
Lad den grønhvide fest begynde.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre)
Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3
Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0
Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0
Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2
ALAW - MOT
man 13. maj 2019
9000 billetter solgt. Jeg forventer ikke mere end 7.000 tilskuere. Og slet ikke i nærheden af stadionrekord, men næstflest er bestemt også godkendt for en 1. Div kamp!
Jeg har to billetter der ikke bliver brugt, og jeg har kendskab til yderligere 7 fra forskellige kammerater der hellere vil stå bag målet (jeg selv inkl.). Men de vil jo ikke bytte billetterne, så det bliver svært at sælge det relevante antal.
Jeg har to billetter der ikke bliver brugt, og jeg har kendskab til yderligere 7 fra forskellige kammerater der hellere vil stå bag målet (jeg selv inkl.). Men de vil jo ikke bytte billetterne, så det bliver svært at sælge det relevante antal.
Silkeborg IF
man 13. maj 2019
Nu er der udsolgt.
Der skal nu nok komme over 9.000, men tror da også at antallet af ubenyttede billetter bliver større end til AGF kampen.
Der skal nu nok komme over 9.000, men tror da også at antallet af ubenyttede billetter bliver større end til AGF kampen.
Silkeborg IF
Real Betis
Manchester City
man 13. maj 2019
Er det bare mig, eller er vi enige om at hvis de spiller uafgjort. Så kan fremad Amager rykke direkte op ved at vinde deres 2 sidste kampe imod hhv. Viborg og Silkeborg. Samtidigt med at både Viborg og Silkeborg taber deres hhv. sidste og næstsidste kamp!!
man 13. maj 2019
Er det bare mig, eller er vi enige om at hvis de spiller uafgjort. Så kan fremad Amager rykke direkte op ved at vinde deres 2 sidste kampe imod hhv. Viborg og Silkeborg. Samtidigt med at både Viborg og Silkeborg taber deres hhv. sidste og næstsidste kamp!!
Det har du faktisk ret i, men mon dog alligevel det "går så galt" :)
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"