Vildt at der er så mange penge i tyrkisk fodbold..
Snak
Osimhen på plads i Galatasaray
tors 31. jul 08:19
Den nigerianske angriber Victor Osimhen landede onsdag aften i Tyrkiet, hvor han blev modtaget af Galatasarays fans forud for et skifte til klubben.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 10:58
supert at han kom væk fra Napoli. Utrolig pris fra en tyrkisk klub - men herligt for Napoli
tors 31. jul 11:28
Sindssygt beløb.
Gad vide hvor meget af det der kan tjenes hjem på europæiske kampe.
Gad vide hvor meget af det der kan tjenes hjem på europæiske kampe.
tors 31. jul 12:17
Gala har pengene. Ellers havde jo ikke købt ham + flere spillere på vej. Om klubben er tyrkisk, engelsk eller arabisk er ligegyldigt. De har råd til det.
tors 31. jul 18:15
How do they do??
En kritisk journalist burde lave en dokumentar om tyrkisk fodbold. Det er da vildt hvad der sker i øjeblikket.
Synes ellers for en 10 år tilbage og længere, at man snakkede om hvor korrupt den liga var. Var den styret af mafiosoer(?), og spillere der ikke fik løn osv.
En kritisk journalist burde lave en dokumentar om tyrkisk fodbold. Det er da vildt hvad der sker i øjeblikket.
Synes ellers for en 10 år tilbage og længere, at man snakkede om hvor korrupt den liga var. Var den styret af mafiosoer(?), og spillere der ikke fik løn osv.