Snak

Mere indhold efter annoncen

Overblik: EM's slutspil

tirs 19. jun 2012
Gruppespillet ved EM er ovre, og otte nationer er klar til kvartfinalerne, der spilles fra torsdag. Samtidigt står også klart, hvordan resten af turneringen afvikles, og overblikket bringer bold.dk her.

Læs hele nyheden her
Tjekkiet - Portugal
Tyskland - Grækenland
Spanien - Frankrig
Italien - England

Men lur mig ikke om der ikke ligger en overraskelse eller to og lurer.
København
Finalen bliver mellem Tyskland og Spanien.
Randers FC & DBUs Herrelandshold Udlandsrejser har givet mig sympati for: DSC Arminia Bielefeld, Færøerne & Nigeria http://www.magisterbibendi.com
Damn, hvor havde jeg godt set danmark mod tjekkiet... Men ak.

OT: Hvem kommer mod hvem af vinderne?
Tjekkiet - Portugal
Tyskland - Grækenland
Spanien - Frankrig
Italien - England

Men lur mig ikke om der ikke ligger en overraskelse eller to og lurer.


Ja, for England vinder ikke ;) Den eneste "sikre" kamp er vel Tyskland - Grækenland.

OT: Hvem kommer mod hvem af vinderne?

Det står i artiklen.
Om Barca-legenden Johan Cruyff: \"se mea en los pantalones cuando se enfrenta al Real Madrid\" - Diaz Vega
Italien - Frankrig i finalen igen... welt klasse!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nvm missede det. Der er imo ikke en sikker kamp. Grækenland kunne sagtens overraske.
Et yderst spændende EM indtil videre, så mon ikke det fortsætter. Det er vel kun Irland, der for alvor faldt igennem.

Men nøj, hvor bliver det fesent, når turneringen øges med otte hold om fire år. Tilbage til gode gamle bedste tre´er, samt deltagelse af næsten halvedelen af UEFA´s medlemslande. I år havde fx Estland været blandt de næste otte.

Nå, men nu drejer det sig om EM 2012 og kvartfinalerne, så må vi fokusere på næste EM senere.
Jeg har hele tiden satset på Italien - Tyskland i finalen. Nu må jeg nøjes med, at se dem i semifinalen :(
Silkeborg IF
Spilles der ikke om 3 pladsen? Kan godt ske at mine trætte øjne har overset noget?
Ingen bronze kamp
Annonce