Snak

Mere indhold efter annoncen
Synes ikke de procenter virker helt ved siden af. Når det så er sagt er jeg ikke ekspert på en eneste af de hold danskerne skal møde.
FCK nok med den sværeste trækning.

Brøndby skal selvfølgelig videre, men så kommer de ind i runden efter som udseedet. Det havde været bedre, men som udgangspunkt er det vel ok.

FCM fik en god trækning og skal også sende dem videre.

Silkeborg var vel også, men de skal løfte deres spil fra i går. Gør de ikke det, så er det underordnet hvem de trækker.

Håber vi får 3 hold i gruppespil, 4 er for vildt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Lækker lodtrækning over hele linjen! 🤓
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Fedt - bring it on
Fck skal lige forbi nogle østeupærer - svensken er/var gode.
Nes og team - forhåbentlig bedre og klogere
Må alle de Danske hold blive konger af Europa.
Annonce