Synes ikke de procenter virker helt ved siden af. Når det så er sagt er jeg ikke ekspert på en eneste af de hold danskerne skal møde.
Snak
man 21. jul 15:33
FCK nok med den sværeste trækning.
Brøndby skal selvfølgelig videre, men så kommer de ind i runden efter som udseedet. Det havde været bedre, men som udgangspunkt er det vel ok.
FCM fik en god trækning og skal også sende dem videre.
Silkeborg var vel også, men de skal løfte deres spil fra i går. Gør de ikke det, så er det underordnet hvem de trækker.
Håber vi får 3 hold i gruppespil, 4 er for vildt.
Brøndby skal selvfølgelig videre, men så kommer de ind i runden efter som udseedet. Det havde været bedre, men som udgangspunkt er det vel ok.
FCM fik en god trækning og skal også sende dem videre.
Silkeborg var vel også, men de skal løfte deres spil fra i går. Gør de ikke det, så er det underordnet hvem de trækker.
Håber vi får 3 hold i gruppespil, 4 er for vildt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
man 21. jul 16:17
Lækker lodtrækning over hele linjen! 🤓
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!