Snak

Mere indhold efter annoncen

Overraskelse mod FCK? Fredericia-direktør tror på det

fre 1. aug 06:00

FC Fredericias direktør Stig Pedersen er overbevist om, at der er mange ting, som skal gå rigtigt for fæstningsbyen, hvis oprykkerne skal slå de forsvarende mestre fra FC København. Men ifølge ham er der en chance for, at en overraskelse kan leveres.



Læs hele nyheden her
Kommer ikke til at ske. Det vil være den største Superliga sensation så i nyere tid, hvad jeg lige kan huske.
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Intet er umuligt. I 2014 vandt Hobro, som oprykker, med hele 3-0 i Parken.
Oprykkere har notorisk gode chancer for upsets i starten af sæsonen, hvor deres stil, spillere og gå-på-mod kan overraske.

Husker tydeligt, da Hobro mirakuløst vandt i parken i 4. runde. Senere i sæsonen var alt lidt mere "kalibreret" og det naturlige udfald kom herefter.

Men nej - det sker nok ikke
"It has yet to be proven that intelligence has any survival value" ACC
Har stor sympati for Fredericia, tror dog en stille 0-2.
Alle hold har en chance mod FCK. De har været vaklende i deres spil i flere sæsoner.
Udtrykket efter de første kampe og træningskampene også, har ikke været imponerende.
Alle hold har en chance mod FCK. De har været vaklende i deres spil i flere sæsoner.
Udtrykket efter de første kampe og træningskampene også, har ikke været imponerende.


Ja, altså bortset fra at man er ubesejret i 13 gældende turneringskampe i træk med 5 mål indkasseret.
Annonce