Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu er du igen noget af en professor.

Vi er vel en provinsklub. Vi har et af de laveste budgetter i ligaen, er oprykker, 10 klubber har flere mesterskaber end os. Jeg synes ikke vi er en storklub og synes aldrig vi har været det. Vi er blevet mestre 4 gange, men for det meste endt uden for top 4 og har historisk været langt nede i divisionerne.

Jeg taler I øvrigt kun for mig selv og ikke alle fans. Det er så fedt oppe ved os, at vi kan alle have vores egen mening, uden andre behøves stå til indtægt for den.
Nu er det vel sådan at det er AAB der er medlem af divisionsforeningen og ikke kommunen så det er AAB`s ansvar men når det er sagt er det vel ikke unormalt med frost i Danmark i Februar måned og så er det vel divisionsforeningen planlægning er der er for dårlig
Annonce