Nu er du igen noget af en professor.
Vi er vel en provinsklub. Vi har et af de laveste budgetter i ligaen, er oprykker, 10 klubber har flere mesterskaber end os. Jeg synes ikke vi er en storklub og synes aldrig vi har været det. Vi er blevet mestre 4 gange, men for det meste endt uden for top 4 og har historisk været langt nede i divisionerne.
Jeg taler I øvrigt kun for mig selv og ikke alle fans. Det er så fedt oppe ved os, at vi kan alle have vores egen mening, uden andre behøves stå til indtægt for den.
Vi er vel en provinsklub. Vi har et af de laveste budgetter i ligaen, er oprykker, 10 klubber har flere mesterskaber end os. Jeg synes ikke vi er en storklub og synes aldrig vi har været det. Vi er blevet mestre 4 gange, men for det meste endt uden for top 4 og har historisk været langt nede i divisionerne.
Jeg taler I øvrigt kun for mig selv og ikke alle fans. Det er så fedt oppe ved os, at vi kan alle have vores egen mening, uden andre behøves stå til indtægt for den.