Lidt heldigt for Nordsjælland at de har så få fans, ellers kunne det hurtigt blive dyrt.
Men god gestus 👌
Men god gestus 👌
FC Nordsjællands direktør Trine Hesselund Hopp Møller oplyser til Bold, at klubben gør alt for, at deres fans bliver kompenseret efter søndagens aflyste kamp mod AaB.
OG helt forkert at bebrejde AAB noget som helst. Jeg går ud fra at hjemmebane lever op til DBU´s krav!?