Det er imponerende nok at han er med på listen.. Men helt ærligt.. Han er jo ikke i nærheden af Daniel Agger, som slet ikke er med på listen..
Snak
fre 26. mar 2010
This Is Anfield: Arg slap lige af. Jeg synes faktisk de er på næsten samme niveau. Men kan godt forstå din udtalelse nu hvor du er Liverpool-fan. I har som regel høje tanker om jeres spillere.. Hehe ;)
fre 26. mar 2010
Kjær er da ved at overhale Agger, specielt fordi han stort set er skadesfri. Jeg anser Kjær for at være mindst lige så god som Agger og samtidig et større talent.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 26. mar 2010
Jeg synes slet ikke man burde sammenligne de to. Lad os hellere nyde at vi har to dygtige forsvarsspillere med hver deres kvaliteter.
[I]Some poo has come out[/I]
Redigeretfre 26. mar 2010
Det har jo ingenting med det at gøre... Når Kjær har spillet på landsholdet har han ofte set en smule usikker ud i hans indgreb... Han er jo ikke ved at overhale, det er jo urealistisk.. Det kan være at han på sigt kan blive bedre... Det har intet med klubfølelse at gøre.. Nu er det bare tilfældigvis de to mest lovende midterforsvarer vi har i Danmark.. Derfor sammenligningen..
Og det er i øvrigt rigtigt nok... Fedt at vi har så meget talent i det danske forsvar..
Og det er i øvrigt rigtigt nok... Fedt at vi har så meget talent i det danske forsvar..
fre 26. mar 2010
Du kan ikke kun lave en sammenligning ud fra præstationer på landsholdet.
Kjær får meget ros for sine præstationer i Palermo, og ja, han er vel på samme niveau som Agger.
Kjær får meget ros for sine præstationer i Palermo, og ja, han er vel på samme niveau som Agger.
Redigeretfre 26. mar 2010
Ej men det er jo til grin.. Hvor mange Palermo kampe har du egentlig set?? Der er jo en meget stor forskel på den italienske og den engelske liga.. Det er seriøs til grin at lave sammenligning ud fra ros... Klart man får mere ros hvis man klarer det godt i Palermo hvor der ikke forventes helt så meget.. Med det sagt, så er han da stadig et kampe talent og en god spiller..
fre 26. mar 2010
Hvor mange kampe har du set med Palermo? Du siger Agger er bedre alene på baggrund af kampe du kun har set med Liverpool. Det er da endnu mere til grin at du siger Agger er bedre på baggrund af et par landskampe.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 26. mar 2010
Fatter heller ikke en spiller som Agger ikke er på listen nu når han har lavet en solid præstation hele sæsonen, med alle de kampe han har spillet burde give journalisten grundlag nok for at han skal på listen.
Latterligt man udvælger en ung spiller på 21 med det eneste grundlag at han spiller i Serie A og faktisk ikke har lavet andet end at besøge lazaretten.
Latterligt man udvælger en ung spiller på 21 med det eneste grundlag at han spiller i Serie A og faktisk ikke har lavet andet end at besøge lazaretten.
AGF \o/
Sir_C
En moderators vigtigste opgave er at leve i sus og dus for alle de penge, han får for jobbet. Alt andet kommer i anden række.