Redigeretfre 26. mar 2010
Pointen er at det må være enste sammenligningsgrunlag, da Palermos kampe aldrig bliver vist på dansk tv.. Han har ikke imponeret helt vildt på landsholdet, det er sådan set det eneste.. Og jeg synes ærlig talt at det er lidt bedre at sammenligne ud fra noget man har set istedet for at gøre det ud fra hvad man har hørt.. Men fair nok hvis du ikke er enig.. Hans klausul er kun på 90 mill. Mon ikke en storklub havde budt 90 mill. for ham hvis han var bedre end agger, som blev købt for omkring 70 mill., hilket efterfølgende blev anset som en for lav pris, selv for en spiller der kun havde vist hvad han kan i den danske liga.. Men flot at du lige kan skære din sarkasme ud i pap for mig.. Du må da være noget helt specielt..
Her håber jeg også at du kan fornemme min sarkasme...