Snak

Mere indhold efter annoncen

Patrick M. fik svaret igen på stikpille fra Grabara: En lille sejr for mig

man 22. maj 2023

AGF-angriber Patrick Mortensen kan godt glæde sig over, at han fik scoret på Kamil Grabara i 3-4-nederlaget til FCK, da de har lavet fis med hinanden på de sociale medier.



Læs hele nyheden her
Fedt med lidt venlig banter mellem tidligere holdkammerater - og stor ros til AGF spillerne, der har taget nederlaget som mænd.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Det er høj klasse det der. Der er tydeligvis ingen onde intentioner fra nogle af dem og Grabara har da også forholdt sig meget ydmygt i pressen, selvom det ikke altid er hans tilgang

Nu kender de to også hinanden fra tiden i Aarhus, så det ville nu også virke fjollet, hvis de reelt havde en "beef".
Fedt og hvilken kamp, dejligt at dansk bold kan levere på dette niveau.
At Kent Haven P har haft en finger med skan tænkes. Lad os håbe på målfest i aften også 3-1 FCN.
God mandag derude :)
Annonce