Ja BIF´s slutspil har ikke været prangende.
At man har været helt med har jo været fordi FCM og i særdeleshed FCK har underpræsteret vildt. Det er nemt at sige at man tabte Guldet fordi "man bare skulle have vundet sidste hjemmekamp.". Mener stadig at det ene point BIF reelt mangler også blev tabt hjemme mod Silkeborg og ude mod AGF der havde mange skader. Men alt går jo lige op over en sæson... Kan vel godt over sæsonen finde en 8-10 point BIF har fået lidt heldigt og i overtid mv.
Alves og Kvisten havde måske løftet niveauet i slutspillet..
At man har været helt med har jo været fordi FCM og i særdeleshed FCK har underpræsteret vildt. Det er nemt at sige at man tabte Guldet fordi "man bare skulle have vundet sidste hjemmekamp.". Mener stadig at det ene point BIF reelt mangler også blev tabt hjemme mod Silkeborg og ude mod AGF der havde mange skader. Men alt går jo lige op over en sæson... Kan vel godt over sæsonen finde en 8-10 point BIF har fået lidt heldigt og i overtid mv.
Alves og Kvisten havde måske løftet niveauet i slutspillet..