Jeg er en meget skuffet Brøndby fan, men det er de jo ikke. Brøndby har haft et meget sløjt slutspil, med smalle sejre og dumme pointtab mod Silkeborg hjemme og et amputeret AGF hold ude. I sidste ende var de ikke gode nok.
Heldigvis har man som Brøndby prøvede skuffelser de sidste 20 år, som ingen FCK fan nogensinde kommer til at forstå. Vi rejser os igen ;-)
I øvrigt flot kamp af AGF i dag. Tænk sig hvis de spillede sådan hver gang og ikke kun når de møder de store københavner hold. Så ville de ikke rode rundt nede som nr.5/6 stykker
Heldigvis har man som Brøndby prøvede skuffelser de sidste 20 år, som ingen FCK fan nogensinde kommer til at forstå. Vi rejser os igen ;-)
I øvrigt flot kamp af AGF i dag. Tænk sig hvis de spillede sådan hver gang og ikke kun når de møder de store københavner hold. Så ville de ikke rode rundt nede som nr.5/6 stykker