Der skal forlænges, fordi han er kulturbærer, har tjent klubben flot og kan blive en god supersub.
Argumenterne for at forlænge skal absolut ikke findes på banen, hvor han er ét af de svageste kort i start-11´eren. Ja, nok dét svageste, faktisk. Heldigvis har vi mange dygtige spillere omkring ham, der opvejer det, Mortensen ikke bringer spillemæssigt.
Argumenterne for at forlænge skal absolut ikke findes på banen, hvor han er ét af de svageste kort i start-11´eren. Ja, nok dét svageste, faktisk. Heldigvis har vi mange dygtige spillere omkring ham, der opvejer det, Mortensen ikke bringer spillemæssigt.