Snak

Mere indhold efter annoncen
Der skal forlænges, fordi han er kulturbærer, har tjent klubben flot og kan blive en god supersub.

Argumenterne for at forlænge skal absolut ikke findes på banen, hvor han er ét af de svageste kort i start-11´eren. Ja, nok dét svageste, faktisk. Heldigvis har vi mange dygtige spillere omkring ham, der opvejer det, Mortensen ikke bringer spillemæssigt.
Tjah..hvis GF skulle være så skøre at afslutte forholdet, står der vel 8 andre SL klubber klar med en 2-års til ham?
Men Mon ikke de beholder ikonet, han høvler jo for hulen stadig kasser ind i lind strøm
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Kæmpe legende i GF.

Men det afhænger nok af flere ting. Blandt andet om man regner med at have Tobias Bech i truppen næste år, og om der er nye spillere på vej ind.

Og måske også om Beijmo kan tage over som anfører og om der er planer klar for en anden funktion i klubben for Paddy.
Selvfølgelig bliver Paddy. Det er helt utænkeligt at han stopper til sommer. Han vil da også gerne løbe ind på det nye stadion om 14 måneder. Bliv du bare en sæson mere.
NP er Suppens bedste 6'er!
Annonce