Snak

Mere indhold efter annoncen
BEGGE de to klubber er kult!
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!

Det der gør disse klubber kult er at de er rigtige arbejderklubber...

Meget charmerende men puha de har det svært i disse tider...!

Men glæder mig da for vildt til igen at skulle på Millerntor og se bold og hygge sig derefter på reeperbahn...

Mia san mia
St. pauli er kendt for at være en socialistisk klub - men spilledragten gør jo absolut også sit.

Et år havde de ovenikøbet Ballantines som sponsor. Ikke så underligt solgte den trøje rigtig godt.
Verdens sejeste klubber er (som alle ved): Frem, Tottenham, Roma og HSV!
Nu var Kaiserslautern altså syv point foran St. Pauli før denne uges runde, så hvis Augsburg vinder over FSV på søndag, er St. Pauli hverken tættere på eller længere fra oprykning, end de var før runden (bortset fra, at Augsburg så kun har to runder tilbage til at hente den ene point, de er efter).
"Prima enim sequentem honestum est in secundis tertiisque consistere" (Cic. Ad M. Brutum 3).
Hamburgs stolthed!

(Det år de spillede i camouflagetrøjer var fame også stort.)
[ http://is.gd/fckoeln :: http://is.gd/prinzpoldi :: http://is.gd/novagol ] Antipati (subst., utrum): Den følelse man får når snakken falder på fodboldklubber som FC København, Borussia Mönchengladbach, Hamburger SV, Man Utd eller Chelsea.
!
4-1 udesejren over Greuther Fürth, sætter St. Pauli i en position, hvor de blot behøver en point imod oprykkerne fra Paderborn, for at komme i Bundesligaen.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Annonce