@Hermes Trismegistos:
Og så er det vel også et problem at man når man spiller sit i lang tid bedste ikke skaber flere chancer. AaB havde bolden utrolig meget i 2. halvleg, men kun én gang tester de for alvor Roy Caroll i de 45 minutter og det er efter en dårlig clearing af OB forsvaret.
Synes det viser at AaB har en lang vej endnu
Og så er det vel også et problem at man når man spiller sit i lang tid bedste ikke skaber flere chancer. AaB havde bolden utrolig meget i 2. halvleg, men kun én gang tester de for alvor Roy Caroll i de 45 minutter og det er efter en dårlig clearing af OB forsvaret.
Synes det viser at AaB har en lang vej endnu