Snak

Mere indhold efter annoncen
@Hermes Trismegistos:

Og så er det vel også et problem at man når man spiller sit i lang tid bedste ikke skaber flere chancer. AaB havde bolden utrolig meget i 2. halvleg, men kun én gang tester de for alvor Roy Caroll i de 45 minutter og det er efter en dårlig clearing af OB forsvaret.

Synes det viser at AaB har en lang vej endnu
god fight og attitude fra drengene igår !! :D sejren kommer ! allerede næste gang mod SE !!
Vi går i fabrikkernes skygge Hovedet højt og striberne på AaB - Du er min største lykke Aalborg du vil altid bestå.
Det var en god fight af AaB igår. Husk at SE kæmper sådan hver gang de går på banen. Det er næsten umuligt at forudsige hvem der rykker ned i denne sæson. Der er mange om budet.
Annonce