"Tillykke til OB med de 3 point, fodbold handler om at være effektiv foran målet. og de scorede på de 2 afslutninger de havde indenfor målrammen."
Arh, jeg mindes, vi skovlede bolden væk fra stregen et par gange, inden Utaka lynede for anden gang :)
Men når det så er sagt, så ser jeg mere positivt på fremtiden, hvis drengene viser denne attitude i fremtiden, som blev tændt ved gårsdagens udligning. Og til dem, der mener OB var dårlige igår, var det jo netop fordi, de blev angrebet af en hold, de havde forventet et helt andet slags spil fra. OB var jo i teten indtil AaB vendte spillet i lange perioder - desværre uden yderligere scoringer.
1995 - 1999 - 2008 - 2014x2 - 2019?