Jeg synes VAR skulle prøve at dømme straffe på den slags hver gang i et par runder. Det ville gøre superligaen til den mest scorende liga, og måske ville slåskampene ved hjørnespark stoppe 🤷🏼♂️
On a serious note: Det skal jo aldrig give et straffe. SIF var ringe (igen) i dag, men VAR hjalp dem heller ikke.
On a serious note: Det skal jo aldrig give et straffe. SIF var ringe (igen) i dag, men VAR hjalp dem heller ikke.