Snak

Mere indhold efter annoncen
Storros : enig i at han kan lave nogle fantastiske ting men desværre overskygger hans nar / klovn måde at smide sig på det. Derfor er de fleste mega negative på ham allerede inden kampen starter og under kampen bliver det bare værre og værre pga hans attitude .

Sorry men sådan føler mange der
Og derfor bliver Neymar aldrig lige så stor som hverken den ene eller anden Ronaldo, Maradona eller Pelé.
Han har ellers evnerne til det.


Det kan være en forglemmelse. Det kan være bias. Men hvor er det sindssygt at nævne "den ene" Ronaldo (der i øvrigt selv har relativt let til film) men ikke nævne Messi i denne sammenhæng.

Neymar er i øvrigt en joke - synd at så stort et talent skal spildes på film og PSG.
Og derfor bliver Neymar aldrig lige så stor som hverken den ene eller anden Ronaldo, Maradona eller Pelé.
Han har ellers evnerne til det.


byt ellers ud med et Ikke - så giver dit indlæg mening...

og ja han er også en nar - den gode Narmar.


Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
Det kan være en forglemmelse. Det kan være bias. Men hvor er det sindssygt at nævne "den ene" Ronaldo (der i øvrigt selv har relativt let til film) men ikke nævne Messi i denne sammenhæng.


Tænker han er gammel nok til huske Ronaldo Luís Nazario de Lima.
Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
Neymar er bare en fantastisk spiller. Når man, som ham, kan noget ekstraordinært, så er det fedt at se, at enhver aktion bruges til at hænge modstanderen til tørre. Det kaster en masse frispark af sig. Han er vel den spiller som der bliver lavet flest frispark på. Det er som at han acceptere at den drillende arrogante spillestil giver nogle knubs.
Rigtigt - at han før havde en unode med at rulle overdrevet rundt. Men det ligger altså flere år tilbage. Det sidste år til halvanden, har det været en mere moden Neymar, som også spiller holdet godt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Storros - enig i alt hvad du skriver. Neymar tilfører så meget x-factor og hans talent opvejer til fulde at han, nå ja til tider dramaturisk, beskytter sig selv....
AGf fan

Nu er det jo ikke fordi Ronaldo er bagefter når det handler om at filme eller lave svinestreger så hvorfor distancere Neymar i forhold til Ronaldo?
Er der for helvede ikke snart en der tager de 6 spille dages karantæne og brækker benet på den klovn..... han er UTÅLELIG at se på

Og dit indlæg er utåleligt at læse.
Hæv nu niveauet underordnet om du kan lide Neymar eller ej.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Og derfor bliver Neymar aldrig lige så stor som hverken den ene eller anden Ronaldo, Maradona eller Pelé.
Han har ellers evnerne til det.


Som andre også er inde på, så har den portugisiske Ronaldo, vist aldrig været bleg for at falde, hvis chancen bød sig. Desuden mærkværdigt, at man kan shame Neymar for hans opførsel, og samtidig ophøje Maradona.
Jasperthejasper....Spilde tiden på PSG?....lidt ligesom Messi, der kun har spillet i en lige så svag liga? Hvorfor spilder han tiden i Barca
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Annonce