Storros : enig i at han kan lave nogle fantastiske ting men desværre overskygger hans nar / klovn måde at smide sig på det. Derfor er de fleste mega negative på ham allerede inden kampen starter og under kampen bliver det bare værre og værre pga hans attitude .
Sorry men sådan føler mange der
Sorry men sådan føler mange der