Han er totalt vild i xXx :)
Snak
fre 16. okt 2020
@km2014
Fordi at PSG er en ligegyldig klub, der spiller i en ligegyldig liga...
Fordi at PSG er en ligegyldig klub, der spiller i en ligegyldig liga...
Father, why are all the children weeping?
They are merely crying son
O, are they merely crying, father?
Yes, true weeping is yet to come..
Redigeretfre 16. okt 2020
Km2014
Bevidst troll eller ekstrem ung?
Nu har den spanske liga været mellem nr 1 og 2 i en menneskealder efterhånden (eller i hvert fald i Messis tid), mens den franske vel har ligget på en permanent 5. Plads.
Man kan også diskutere om man har spildt tiden med de titler han har hentet med Barcelona.
Bevidst troll eller ekstrem ung?
Nu har den spanske liga været mellem nr 1 og 2 i en menneskealder efterhånden (eller i hvert fald i Messis tid), mens den franske vel har ligget på en permanent 5. Plads.
Man kan også diskutere om man har spildt tiden med de titler han har hentet med Barcelona.
fre 16. okt 2020
Og derfor bliver Neymar aldrig lige så stor som hverken den ene eller anden Ronaldo, Maradona eller Pelé.
Han har ellers evnerne til det.
... hvorfor ikke nævne den bedste :)?
fre 16. okt 2020
... hvorfor ikke nævne den bedste :)?
Det har han gjort :-)
Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo
MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
fre 16. okt 2020
Omvendt er han nok den der blir slagtet hårdest på banen, nogensinde. I Barca løb blodet ofte fra hans ben efter kampene.
fre 16. okt 2020
Det er så bare vildt, at nummer 4 i den svage spanske la liga køre nummer 3 fra VERDENS BEDSTE LIGA, ud på røv og albuer. Premier league har pengene, men taktisk og teknisk er de så langt bag holdene fra de mindre dårlige ligaer.
fre 16. okt 2020
Den eneste klovn er da Zambrano selv. Jeg kunne i hvert fald ikke se noget film ved de to straffespark - de var reelle og blev selvfølgelig dømt. Så ikke hele kampen, kun et længere sammendrag, men det så da ud til, at Peru gik rimeligt hårdt til stålet.
I det hele taget synes jeg ikke, at Neymar er værre til at filme end så mange andre. At han har det med at rulle temmelig teatralsk, når der begås frispark mod han, har jo intet med film at gøre. Film er vel kun, hvis spilleren forsøger at få dommeren til at dømme en forseelse, som ikke var der?
I det hele taget synes jeg ikke, at Neymar er værre til at filme end så mange andre. At han har det med at rulle temmelig teatralsk, når der begås frispark mod han, har jo intet med film at gøre. Film er vel kun, hvis spilleren forsøger at få dommeren til at dømme en forseelse, som ikke var der?
fre 16. okt 2020
I det hele taget synes jeg ikke, at Neymar er værre til at filme end så mange andre. At han har det med at rulle temmelig teatralsk, når der begås frispark mod han, har jo intet med film at gøre. Film er vel kun, hvis spilleren forsøger at få dommeren til at dømme en forseelse, som ikke var der?
I og med at han altid ruller 50 meter og skriger som om han er blevet skudt ved mindste berøring kan påvirker dommeren til at tolke det værre end det er og give kort som aldrig burde have været der. Rædselsfuldt at se på.
SAaB
Korabi Peshkopi
Churchill Brothers
AaB
U. Sucre