SAab>> En mærkværdig og udokumenteret anklage mod dommerstanden. Og 50 meter? Skudt? Tror du, overdrivelse fremmer forståelsen? Har du overhovedet set de to straffespark, artiklen handler om, eller kommenterer du ud i det blå?
Snakker ikke straffespark men reagerer på at du nævner at han ikke er slemmere end andre til at filme og jeg skriver hvordan hans film kan skade modspillerne. Han har igen og igen overdrevet hans måde at falde rundt på. Det var så slemt at selv andre sportsudøvere gjorde stygt nar af ham. Der er nok alligevel noget om snakken. Jeg har selv set ham spille og man nyder hans kunnen indtil det går over i skaberier af værste skuffe. Det har han stadig i en alder af 28 år ikke lagt fra sig.
SAaB
Korabi Peshkopi
Churchill Brothers
AaB
U. Sucre