Snak

Mere indhold efter annoncen

Peru-stopper revser Neymar: En rigtig klovn

fre 16. okt 2020

Den peruvianske landsholdsspiller Carlos Zambrano langer ud efter Neymar, som forsvarsspilleren kalder en rigtig klovn, der forsøger at filme hele tiden.



Læs hele nyheden her
Og derfor bliver Neymar aldrig lige så stor som hverken den ene eller anden Ronaldo, Maradona eller Pelé.
Han har ellers evnerne til det.
Neymar er en ulækker spiller. Han er ærligt talt for meget. Hele hans attitude og stil udenfor banen er også lidt klam i det. En rigtig smartass. Men han passer jo fint ind i Paris så...
AaB fan til jeg dør..bum bum!
Enig
Er der for helvede ikke snart en der tager de 6 spille dages karantæne og brækker benet på den klovn..... han er UTÅLELIG at se på
Når Neymar er på sit bedste i en stor kamp, så er han en nydelse at se. Han tænker, og handler, simpelthen hurtigere end nogen anden spiller i verden.

Men at kombinere en karriere som skuespiller med hans virke som fodboldspiller, det er ærgerligt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det her bliver et orgie for dem som elsker at hade Neymar. Hyg jer gutter!
Diskussion fremfor konklusion
Neymar er en fantastisk fodboldspiller. Der er en grund til at rigtig mange (også danskere) pludselig ser PSG kampe. Det er ikke fordi man elsker at skrue over på kanalen (eller se kampen på stream) for at svine ham til. Han kan noget ingen andre fodboldspillere i dag kan. Nemlig at gøre fodbold til en leg. Modstanderne hader allerede Neymar inden kampen begynder, og derfor vil de gøre hvad de kan for at stoppe ham i et givent moment i kampen. Også fordi de gerne vil vise deres familie og venner efterfølgende, at de klappede Neymar ned. Det er så nemt, bare at svine ham til. Jeg er kæmpe fan, selvom han gerne må smide sig mindre. Han er hverken en klovn eller noget andet skældsord, ligesom jer tre der har kommenteret ikke er det. Han gør vores dejlige spil, til noget andet at se på. Og glem endelig ikke hans bedste sæson i Barca. Det har ikke været nemt for nogle af de andre indkøb at leve op til hans fravær. Det må der også være en grund til. Vær taknemmelig for, at han giver noget andet til sporten. Noget brasiliansk magi.
Det her bliver et orgie for dem som elsker at hade Neymar. Hyg jer gutter!


Join the dark side ;-)
Alle bør gøre sig den ulejlighed at læse Yaw Amankwahs åbne afskedsbrev - især hvis man tilhører den gruppe, som ikke mener, at Hobro har noget at gøre i Superligaen: https://www.facebook.com/305267649571689/posts/2275933089171792/?sfnsn=mo
Han er en være skuespiller.
Her er en video som den mandlige stærke liga kunne lære noget af.
Ikke mærkeligt vi har mandeinfluenza.
https://www.facebook.com/watch/?v=286466912359113
Hvis nogen nævner Neymar, så tænker jeg først på hans film og rullen rundt, før jeg tænker på hans fodbold evner. Så jeg vil nok huske ham som en som ruller rundt på græsset.
Annonce