Han så lidt anderledes ud dengang han spillede for Fck.
Snak
Peter Nielsen stopper som Næstved-direktør
tors 5. jun 2025
Næstved Boldklub oplyser, at Peter Nielsen stopper som administrerende direktør.
Læs hele nyheden her
tors 5. jun 2025
Det største bevis på, at ejer- og ledelsesstrukturen i klubben har været syg gennem mange år, er, at Peter Nielsen nu har trukket sig af, hvad man må forstå er egen fri vilje; i enhver anden virksomhedskonstruktion var Peter Nielsen blevet fyret.
tors 5. jun 2025
TAK for at redde Næstved tilbage fra “Udlandseventyret” , men NU skal det blive Godt med Nye Friske Grøn/Hvid Trøjer. Spændende
Forza NIF⚽️🍀⚽️
Forza NIF⚽️🍀⚽️
tors 5. jun 2025
Få lige styr på hukommelsen. Peter var direktør under tyskghaneserne og gik deres ærinde gennem hele perioden. Han stod dem last og brist gennem alt, og var ansvarlig for at fyre Hemmingsen, ansætte Gaxe, ødelægge forholdet til de lokale medier og mand for de dummeste udtalelser til de største medier.
Det svarer til at bede Hitler om at genopbygge Berlin efter krigen og hylde ham for det
Det svarer til at bede Hitler om at genopbygge Berlin efter krigen og hylde ham for det
tors 5. jun 2025
På tide! Det gik helt galt til sidst... Forhåbentlig sælger ejergruppen alt videre til en igen forhåbentlig passioneret og engangeret klubejer.