Snak

Mere indhold efter annoncen

Peter Nielsen stopper som Næstved-direktør

tors 5. jun 2025

Næstved Boldklub oplyser, at Peter Nielsen stopper som administrerende direktør.



Læs hele nyheden her
Han så lidt anderledes ud dengang han spillede for Fck.
Nu er der heller ikke tale om den samme Peter Nielsen. 😉
Det største bevis på, at ejer- og ledelsesstrukturen i klubben har været syg gennem mange år, er, at Peter Nielsen nu har trukket sig af, hvad man må forstå er egen fri vilje; i enhver anden virksomhedskonstruktion var Peter Nielsen blevet fyret.
TAK for at redde Næstved tilbage fra “Udlandseventyret” , men NU skal det blive Godt med Nye Friske Grøn/Hvid Trøjer. Spændende
Forza NIF⚽️🍀⚽️
Få lige styr på hukommelsen. Peter var direktør under tyskghaneserne og gik deres ærinde gennem hele perioden. Han stod dem last og brist gennem alt, og var ansvarlig for at fyre Hemmingsen, ansætte Gaxe, ødelægge forholdet til de lokale medier og mand for de dummeste udtalelser til de største medier.

Det svarer til at bede Hitler om at genopbygge Berlin efter krigen og hylde ham for det
På tide! Det gik helt galt til sidst... Forhåbentlig sælger ejergruppen alt videre til en igen forhåbentlig passioneret og engangeret klubejer.
232227 ja DIN hukommelse er jo åbenlyst totalt præget af dine subjektive meninger, kunne være Du skulle få styr på dem. Skal siges, vil selvf ikke ud i en længere forsvarstale for PN men vi er jo alle mennesker
Annonce