Desværre ikke første gang i denne sæson, at dårligt dommerarbejde har indflydelse på pointtab for FCN.
Snak
Peter Sørensen revser Nagalo-rødt: Virkelig dårligt dommerarbejde
man 20. feb 2023
Viaplay-ekspert Peter Sørensen forstår intet af, at Mikkel Beckmann slap med gult kort efter søndagens batalje med FCN-spiller Adamo Nagalo.
Læs hele nyheden her
Redigeretman 20. feb 2023
Ret enig i Peter Sørensens (og Frimanns) vurdering, og det ville sgu være en skam for os at trække skabet hjem på baggrund af bortdømninger af FCN (som i dén grad spiller positiv og seværdig fodbold).
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Redigeretman 20. feb 2023
Den grimme tackling kunne have været til direkte rødt. Går kun efter manden og stopper et lovende angreb. Beckmann burde også have haft rødt. Utilstedelig opførsel. Dog overdrevet at påstå, at udvisningen skulle være kampafgørende. FCN var generelt på hælene efter Lyngbys indskiftninger til sidst i kampen.
man 20. feb 2023
Hvad mener du? Det kan jo ikke være til rødt.
Fcn sad på alt spillet frem til udvisningen udover lidt skud fra feltet fra lyngby
Fcn sad på alt spillet frem til udvisningen udover lidt skud fra feltet fra lyngby
man 20. feb 2023
Det er jo stadig tilladt at forsvare, selvom man har fået en mand smidt ud...
Det sagt, så virker det som en forkert beslutning af dommeren. Virker i den grad forkert, at Bechmann kan blive og Nagalo må i bad.
Det sagt, så virker det som en forkert beslutning af dommeren. Virker i den grad forkert, at Bechmann kan blive og Nagalo må i bad.
man 20. feb 2023
Drillenissen
Den kan jo aldrig være til direkte rødt den der
Kan VAR ikke blande sig her og sige til dommeren det er et fejlskøn?
Den kan jo aldrig være til direkte rødt den der
Kan VAR ikke blande sig her og sige til dommeren det er et fejlskøn?
man 20. feb 2023
Dommeren går i alt for små sko her. Jeg er ligeledes meget på linje med Sørensen og Frimann. Nej, Nagalo skal ikke reagere og give dommeren muligheden, men jeg synes hans reaktion var inden for, hvad man rimeligvis kan forvente fra en spiller som inde på banen bliver skubbet af en træner fra modstanderholdets bænk.
Beckmann derimod har intet at gøre i den situation. Han skulle have rødt og Nagalo en henstilling.
At det røde kort skulle være det der kostede kampen for FCN køber jeg dog ikke helt. For det første kunne de bare have lukket kampen tidligere, det vil jeg også tro at de selv vil se kritisk på. For det andet falder de unødigt alt for langt tilbage i slutminutterne, det er ligeledes på dem selv.
Dommeren lavede en fejl, helt bestemt og som kampen udspillede sig forstår jeg godt frustrationerne i FCN, men hans fejl kom så sent at FCN havde alle muligheder for i de 85 foregående minutter at lukke opgøret, og at de altså bare skulle holde 10 min med en mand i undertal.
Beckmann derimod har intet at gøre i den situation. Han skulle have rødt og Nagalo en henstilling.
At det røde kort skulle være det der kostede kampen for FCN køber jeg dog ikke helt. For det første kunne de bare have lukket kampen tidligere, det vil jeg også tro at de selv vil se kritisk på. For det andet falder de unødigt alt for langt tilbage i slutminutterne, det er ligeledes på dem selv.
Dommeren lavede en fejl, helt bestemt og som kampen udspillede sig forstår jeg godt frustrationerne i FCN, men hans fejl kom så sent at FCN havde alle muligheder for i de 85 foregående minutter at lukke opgøret, og at de altså bare skulle holde 10 min med en mand i undertal.
man 20. feb 2023
En decideret skandale, der kan vise sig mesterskabsafgørende. Håber virkelig ikke at FCN taber mesterskabt med 1-2 point - kæmpe gave til Viborg og FCK.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.
man 20. feb 2023
Nøj hvor tuder folk meget over det røde kort. Det er som om folk ikke er klar over at Viborg, FCK og resten af superligaen også får dommerfejl imod sig.
Måske et for nemt andet gult kort, men jeg er glad for en dommer som har mod til at give dobbeltgult i sådanne situationer. For mange gange ser vi spillere som får gult kort for tacklingen, slipper for gult i tumultsituationen og i stedet bliver tildelt en anden tilfældig medspiller.
Så kan det godt være at det gule kort for tumulten var for hårdt, taget i betragtning af at det var fra en træner og dermed ikke en aktør der burde være på banen, men tumultsituationer ved vi som regel giver 1x gult til hvert hold.
Måske et for nemt andet gult kort, men jeg er glad for en dommer som har mod til at give dobbeltgult i sådanne situationer. For mange gange ser vi spillere som får gult kort for tacklingen, slipper for gult i tumultsituationen og i stedet bliver tildelt en anden tilfældig medspiller.
Så kan det godt være at det gule kort for tumulten var for hårdt, taget i betragtning af at det var fra en træner og dermed ikke en aktør der burde være på banen, men tumultsituationer ved vi som regel giver 1x gult til hvert hold.
Nordens største.