Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror du misforstår uenighed med raseri, men det er jo i lighed med de andre ting heller ikke noget nyt. Men de der forsøg på at få mig til at fremstå forsmået i en hvilken som helst given kontekst er vel så for at “få det lettere” eftersom du mener et sådant motiv eksisterer for andre.

Det lyder meget fint at du har et sådant DBU seminar. Det er da sådan set vældig skønt. Men jeg kan i hvert fald fortælle dig at mindst to divisionsdommere er lodret uenig med dig. Jeg er i øvrigt også. Men hvad ved vi…
Silkeborg IF
Det man kan få ud af Nøglers indlæg er vel, at det ligger helt inden for lovens rammer hvad der bliver dømt (også den konklusion "hånd på" kommer frem til, med tilføjelsen af SotDs det andet gule var måske lidt hårdt). Men når nu det er fastlagt at det ligger inden for lovens rammer, kan der vel aldrig være tale om at blive snydt. Der er tusind af disse situationer med "hårde" røde kort eller spillere der slipper for billigt. Så alt i alt er der en del indlæg her der falder i kategorien klynk.
Helt enig. Det røde kort kan sagtens forsvares, og bør ikke annulleres. Men det kunne sagtens have været håndteret anderledes indenfor reglerne.
Silkeborg IF
Sotd - Hvilket mange kendelser kan. Det vigtigste er om der er nogen der er blevet snydt og det er ikke tilfældet, selvom det lyder som om at den undskyldning vil være belejlig at hive frem når farum misser guldet. Der findes jo VAR og dommerfejl fir alle hold, som faktisk er rigtige fejl. Det her er sgu bare ynk og dårlige “tabere”.
Lyngby var i øvrigt tættere på sejren end farum var, så måske de bare bør være glade for det ene point.
Og lige for at afslutte den. Man skal jo i øvrigt ALDRIG lytte til Peter Sørensen. Af alle mennesker er han jo den sidste man bør tage råd fra. Han virker som det mest kompleksfyldte menneske på jorden. :D
Annonce