Jeg tror du misforstår uenighed med raseri, men det er jo i lighed med de andre ting heller ikke noget nyt. Men de der forsøg på at få mig til at fremstå forsmået i en hvilken som helst given kontekst er vel så for at “få det lettere” eftersom du mener et sådant motiv eksisterer for andre.
Det lyder meget fint at du har et sådant DBU seminar. Det er da sådan set vældig skønt. Men jeg kan i hvert fald fortælle dig at mindst to divisionsdommere er lodret uenig med dig. Jeg er i øvrigt også. Men hvad ved vi…
Det lyder meget fint at du har et sådant DBU seminar. Det er da sådan set vældig skønt. Men jeg kan i hvert fald fortælle dig at mindst to divisionsdommere er lodret uenig med dig. Jeg er i øvrigt også. Men hvad ved vi…
Silkeborg IF