Snak

Mere indhold efter annoncen

Peter Schmeichel optaget i Hall of Fame

man 9. nov 2009
Peter Schmeichel blev mandag indlemmet i dansk fodbolds Hall of Fame ved Dansk Fodbold Award.

Læs hele nyheden her
JAAAAA TAK... fuldt fortjent... Konge keeperen over alle .. :)
Jeg elsker Barcelona.. - og jeg ved godt hvem der er verdens bedste fodboldspiller..
Ikke den store overraskelse. Verdens bedste målmand nogensinde.

http://www.youtube.com/w…32bK9BfxFMQ
Nogensinde er måske groft nok, Lev Yashin, Gordon Brown, 90ernes bedste målmand, og top5 nogensinde.
Man er kun fan af ET hold. FCK, siden 1996. Kan godt lide direkte angrebs fodbold, hader boldflytteri på midtbanen.
Fortjent bedste nogensinde.
Tv2 burde også have en "nu-er-din-tale-tid-forbi-melodi"... :)
Støt dit lokale fodboldhold
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg var ikke klar over, at Gordon Brown var målmand, før han blev politiker.
Quadril@

tænkte lige det samme:D hehe

og ja det er squ fuldt fortjent at han får titlen:D han er og bliver verdens bedste målmand:)
Hvis em holdet i 1992 også er optaget i hall of fame, så er han vel optaget 2 gange nu? Det er da ret specielt :D
Fan af Manchester United siden 1996 Andre hold jeg godt kan lide Aab Fc Hjørring F.C. United of Manchester
"Jeg var ikke klar over, at Gordon Brown var målmand, før han blev politiker. "

Sad og tænkte det samme. Funderede over om det var en jeg bare aldrig havde hørt om :-)

Men ja, det er vel fint nok at Schmeichel vandt. Det var da på tide at de gav lidt plads til enkelte personer. Det hører sig mere til en alle de der delte priser bare fordi de skal have indhentet 50 år på 6 år. Det havde imo været bedre at tage enkeltpersoner hvert år, og så på den måde sikre sig at det var de ALLERSTØRSTE og ikke hele hold der kom ind.

Fortjent at Schmeichel kom ind, det skulle jo ske før eller siden alligevel.
Silkeborg IF
"Hvis em holdet i 1992 også er optaget i hall of fame, så er han vel optaget 2 gange nu? Det er da ret specielt :D "

Han er optaget 3 gange i følge ham selv. 80´er holdet tilhører han åbenbart også.
Silkeborg IF
Annonce