"Jeg var ikke klar over, at Gordon Brown var målmand, før han blev politiker. "
Sad og tænkte det samme. Funderede over om det var en jeg bare aldrig havde hørt om :-)
Men ja, det er vel fint nok at Schmeichel vandt. Det var da på tide at de gav lidt plads til enkelte personer. Det hører sig mere til en alle de der delte priser bare fordi de skal have indhentet 50 år på 6 år. Det havde imo været bedre at tage enkeltpersoner hvert år, og så på den måde sikre sig at det var de ALLERSTØRSTE og ikke hele hold der kom ind.
Fortjent at Schmeichel kom ind, det skulle jo ske før eller siden alligevel.