Det er ihvertfald meget dansk at tro at håndbold eller Badminton er store sportsgrene;-) eller for den sags skyld cykelsport som fylder betydelig mere i DK end i andre lande.
Basket og Ishockey er store sportsgrene på verdensplan.
On topic. Hvad er det han vil have ros for. Jo ikke ligefrem 2 giganter de har slået.
Og ryger de i 1/16 finalen er det vel en fiasko turnering for USA
Basket og Ishockey er store sportsgrene på verdensplan.
On topic. Hvad er det han vil have ros for. Jo ikke ligefrem 2 giganter de har slået.
Og ryger de i 1/16 finalen er det vel en fiasko turnering for USA
AGF og kun AGF!!
KSDH!!