Snak

Mere indhold efter annoncen

Pochettino langer ud: Ingen har lykønsket os

I dag 13:48

USA-landstræner Mauricio Pochettino langede ud efter journalisterne på pressemødet efter kampen mod Tyrkiet. Han mener ikke, at holdet har fået den ros, de har fortjent.



Læs hele nyheden her
"I en meget svær pulje"

Er det Trumps retorik der har ramt landstræneren?
Danmark var nok ikke gået videre fra den gruppe. Ja, egentlig ikke nogen nem gruppe. Men at ingen lykønsker USA, kan kun komme bag på USA´ere.
De er jo i bund og grund ligeglade med VM derovre.
Der er mange amerikanere som end ikke ved det afholdes.
"Soccer" er på ingen måde så interessant som NFL, NBA, NHL, etc.

Så svært at lykønske omkring noget man ikke ved eksisterer.
Se indad - i landet

Og derfor - selvfølgelig ikke

Vm hat vundet - fodbolden tabt
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Det er sjovt at verden er delt så skarpt op sportsligt.
Basketball og ishockey er små idrætsgrene i Europa. Baseball findes jo slet ikke.
Amerikansk fodbold er bare også underligt.
Jeg synes amerikansk sport er uinteressant.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Trump-effekten
|🤿& 💰 ødelægger sporten - FAIR PLAY & 50+1frem for alt| |Sympati for OB, Liverpool, Bayern samt San Diego FC og bestemt ikke for hverken AGF, BIF eller MANU|
Det er sjovt at verden er delt så skarpt op sportsligt.
Basketball og ishockey er små idrætsgrene i Europa. Baseball findes jo slet ikke.
Amerikansk fodbold er bare også underligt.
Jeg synes amerikansk sport er uinteressant.


Jeg har nu indtryk af at basket er ret stort i mange lande i Europa. Ikke i Danmark nej men specielt i Sydeuropa og Østeuropa.
Vejle Boldklub
At kalde Basketball og Ishockey små sportsgrene I Europa er nok lige at se Europa kun med Danske briller på, Europa har nogle af de bedste ligaer I Verden I begge sportsgrene....

Spændende om den Amerikanske selvforståelse kan klare at USA ikke lige frem er favoritter, har set flere lister hvor Amerikanske medier har Pulisic og McKennie som nogle af de største profiler ved VM.
Basket må være den største boldsport efter fodbold med tanke på spillets tilgængelighed.
Volleyball skulle være den største på udøver siden, fodbold på fan siden, ihvertfald hvis man tæller registrerede udøvere hvilket ikke altid er let med fodbold og basketball da streetball jo ikke tæller i statistikker.
Annonce