Som fan af et hold der i nyere tid jævnligt har mødt Brabrand både i turneringen og i pokalturneringen, så er det bare ikke et sjovt hold at skulle spille mod. Jeg husker de vandt i Vejle for nogen år siden hvor VB var tårnhøje favoritter til at vinde 1. division. Og så har der været et par pokalkampe hvor den i 2020, med en VB udligning i overtiden og sejr i straffespark trak tænder ud. Deres stadion derude er sgu ikke nem. Synes jeg har hørt den er blødere end andre baner pga. dens beliggenhed. Der er bare rækværk rundt og ingen tribune. Og spillerne er ofte nogen som har fået sin opdragelse i større klubber og derfor godt kan spille fodbold.
Men kvartfinalen er over to kampe og det er ikke en fordel for Brabrand.
Men kvartfinalen er over to kampe og det er ikke en fordel for Brabrand.
Vejle Boldklub