Jeg synes det er tankevækkende at Danmark bliver slået ud af Skotland og Tjekkiet - 2 af de hold der ikke har bidraget med godt fodbold under dette VM.
I 2022 blev Danmark slået ud i Qatar også uden at bidrage med godt fodboldspil.
Jeg tror vi i Danmark overvurdere vores evner på en fodboldbane - og må acceptere, at vi er overhalet med flere længder af f.eks Norge.
2021 er efterhånden mange år siden, hvor Danmark var en magtfaktor i europæisk fodbold.
I 2022 blev Danmark slået ud i Qatar også uden at bidrage med godt fodboldspil.
Jeg tror vi i Danmark overvurdere vores evner på en fodboldbane - og må acceptere, at vi er overhalet med flere længder af f.eks Norge.
2021 er efterhånden mange år siden, hvor Danmark var en magtfaktor i europæisk fodbold.