Snak

Mere indhold efter annoncen
BR virker som en større katastrofe end Hjulmand gjorde i hans sidste 2 år, hvilket siger en hel del……
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
TKSørensen

Du kritiserer et indlæg for uvidenhed om, hvad det kræver at være træner - og her er jeg helt enig med dig - men så går du selv usagligt amok på Kent Nielsens evner.

Alle trænere bliver fyret i Brøndby, og du undlader at nævne, at Riemer heller ikke holdt længe i Anderlecht.

Og så mener du, at Kent Nielsen er mest kendt for EM i 92. Nu vil jeg tilføje, at når man selv har spillet på det niveau i så mange år, så har man altså fået måske den allerbedste uddannelse, man kan få. Og det med shortsene er helt til grin st bringe ind.

Spørg stort set enhver fodboldfaglig person i DK, og vedkommende vil sige, at Kent Nielsen er en toptræner. Dit indlæg er faktisk endnu dummere end det, du kritiserer - på trods af den ellers lovende indledning.
Annonce