Hvis man ikke har spillerne til andet, så må man jo lægge en taktik, der fungerer med de spillere man har til rådighed. Det er jo ikke som i klub fodbold, hvor man kan hente de spillere man mangler til bestemte positioner. Tjekkiet har jo haft stor success med at komme til slutrunden ved at spille fysisk og primitiv fodbold, så opskriften har jo virket. At det ikke er særlig underholdende eller seværdig fodbold, er de nok ligeglade med. I min optik er det Danmark der er pinlige her, eftersom vi ikke havde nok modtræk mod en fysisk og primitiv spillestil, og dermed missede muligheden for at komme til et VM, hvor der var historisk stor mulighed for at komme videre fra gruppe fasen. Kæmpe nedtur, og måske én af de største skuffelser i nyere Dansk landsholdshistorie med tanke på, hvilken kvalifikationsgruppe vi havde fået.
Efter denne skuffelse så har man næsten glemt den pinlige indsats under VM i Quatar. Danmark er desværre nede i en bakkedal i øjeblikket, og der skal ske noget drastisk for at få os op i gear igen. Spillerne ligner ikke nogen, der gider at kæmpe til blodet sprøjter og deres tekniske formåen er åbenbart heller ikke til at spille den spillestil, som vores landstræner synes, at vi skal spille....med andre ord, der må lægges om.