Nå, FCK fanen Allan Norr, siger ellers at det kun er Brøndby fans, som ikke kan opføre sig ordentligt?
Snak
Politiet giver status: Betjent sparket under FCK-march
ons 6. aug 07:25
En mand blev anholdt efter et slagsmål. Politiet har desuden oprettet en anmeldelse om vold mod tjenestemand efter uroligheder under FCK-fansenes march.
Læs hele nyheden her
ons 6. aug 07:33
Har du flere navne du vil ud med?
Skal vi ikke bare stoppe de tåbelige kommentarer allerede nu?
Skal vi ikke bare stoppe de tåbelige kommentarer allerede nu?
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍
ons 6. aug 07:35
Angreb på fotografer, betjent sparket og hele 50 idioter, der må formodes at tage pladsen fra 50 andre… ærgerligt med de typer. Væk med dem.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
ons 6. aug 07:44
"Angreb på fotografer, betjent sparket og hele 50 idioter, der må formodes at tage pladsen fra 50 andre… ærgerligt med de typer. Væk med dem."
Enig.. Men Hummelgaard sætter ikke ind, han skal ha noget at skrive om på sin Facebook, det er jo ren valg flæsk. Er fuldstændig carte blanche, at lave ballade som dansk fodbold fan. Vagterne tør ikke gøre noget, ved de hardcore, og politiet rykker aldrig ind. Er en kæmpe gåde. Vi har hooligan register, men kræver man anholder folk
Enig.. Men Hummelgaard sætter ikke ind, han skal ha noget at skrive om på sin Facebook, det er jo ren valg flæsk. Er fuldstændig carte blanche, at lave ballade som dansk fodbold fan. Vagterne tør ikke gøre noget, ved de hardcore, og politiet rykker aldrig ind. Er en kæmpe gåde. Vi har hooligan register, men kræver man anholder folk
ons 6. aug 07:46
Ingen af jer tre, kender ret meget til Malmø´s grund til at hade FCK vel ?
Hadet kommer fra det danske politi.
Den havde i ikke set komme vel?
Dem af os der kommer på stadions rundt omkring, ved at i politiet er der folk der kan lide at slå på tæven, det kræver blot en håndfuld, så må kollegaerne følge trup.
Det danske politi gav Malmø fans så hård en medfart, at selv den efterfølgende undersøgelse af dem selv, konkluderede at de var gået noget over grænsen.
Tag ansvar, find noget integritet, og dan egne meninger. Hvis i blot labber EBs had i jer, vil også i hade hele verden.
Hadet kommer fra det danske politi.
Den havde i ikke set komme vel?
Dem af os der kommer på stadions rundt omkring, ved at i politiet er der folk der kan lide at slå på tæven, det kræver blot en håndfuld, så må kollegaerne følge trup.
Det danske politi gav Malmø fans så hård en medfart, at selv den efterfølgende undersøgelse af dem selv, konkluderede at de var gået noget over grænsen.
Tag ansvar, find noget integritet, og dan egne meninger. Hvis i blot labber EBs had i jer, vil også i hade hele verden.
🇩🇰FCK
ons 6. aug 07:57
@trolley der i mine øjne ikke er MEN. Fordi andre er inkompetente, og det er jeg enig med dig i at de er, giver det ikke Cart blanche til at være en idiot. Ansvaret er hos en selv og du og jeg kan godt finde ud af det. Det skal de også være voksne til selv at kunne.
@PoD du taler som om vi andre intet ved. Og ja, der er også idioter hos politiet og de er også for gode til at holde hånden over de brodne kar. Og det er ligeså dumt. Men mange af os andre kan alligevel godt finde ud af at trække væk, så hvis man ikke vil møde de idioter, med eller uden Politiskilt, så er det meget nemt.
@PoD du taler som om vi andre intet ved. Og ja, der er også idioter hos politiet og de er også for gode til at holde hånden over de brodne kar. Og det er ligeså dumt. Men mange af os andre kan alligevel godt finde ud af at trække væk, så hvis man ikke vil møde de idioter, med eller uden Politiskilt, så er det meget nemt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
ons 6. aug 08:55
Det kunne være interessant at høre nogle øjenvidneberetninger. Var dine venner afsted Gunung, og hvordan oplevede de episoderne? Var det den fatsvage politi-”styrke”, dumme tosse-svenskere eller måske Jens Strygers skyld at FCK-fansene endnu engang var involveret i ballade og optøjer?
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
ons 6. aug 09:04
…..det er da helt klart Strygers skyld i følge forventet opfølgning og ny kommentar fra den danske betjent 😝, der kloger sig på svensk jord. Han har sikkert været til stede, så ring til ham og spørg, så får du svar😎.
ons 6. aug 09:13
PoD: Den historie med Malmø har jo været i medierne en del gange, så medmindre man har været gravet ned og ikke ved Internettet er opfundet, er det ikke ligefrem nyheder.
ons 6. aug 09:44
Det er politiets skyld!!! Jesus christ altså, enhver kunne jo se på billederne fra i går at det vidst mere var et par steroide tosser med nytårskrudt der troede de skulle i krig med en fjende.
Når man ser billeder fra fanmarcher som i går, der undrer man sig over at mennesket ikke har udviklet sig mere. Det er jo decideret primitiv og dyrisk opførsel.
Når man ser billeder fra fanmarcher som i går, der undrer man sig over at mennesket ikke har udviklet sig mere. Det er jo decideret primitiv og dyrisk opførsel.
Lets talk about Six Baby