De vinder måske i dag, men aldrig en svær kamp med Ronaldo på toppen
Jeg synes virkelig det er synd han ødelægger sit eget eftermæle sådan her. Ikke kun med sit niveau men også med sit humør og generelle ageren på banen. Han er ækel at se på nu
Jeg synes virkelig det er synd han ødelægger sit eget eftermæle sådan her. Ikke kun med sit niveau men også med sit humør og generelle ageren på banen. Han er ækel at se på nu