Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor skal Grønkjær i studiet og Bischoff i kommenteringen nedgøre Ronaldo´s præstation med henvisning til, at det kun er Uzbekistan...?
Man hørte ikke samme røster efter Messi´s mål mod Algeriet...
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Stankovic

Han har ikke en eneste roterende tanke, der ikke er påvirket af trommecirklen m. AntonÅberg og Mike Romulus
Jeg er kæmpe Messi fan, men jeg hader at se taler Ronaldo ned på den måde. Det er vildt så lidt respekt der er.
Det er sygt så kort hukommelse de har. Det diskvalificerer dem nærmest til jobbet
Hvorfor skal Grønkjær i studiet og Bischoff i kommenteringen nedgøre Ronaldo´s præstation med henvisning til, at det kun er Uzbekistan...?
Man hørte ikke samme røster efter Messi´s mål mod Algeriet...


Med fare for at blive råbt af af fans, jeg forsøger vitkelig bare at svare på denne undren, så er forskellen at Algeriet spillede ret lige op med Argentina og det ikke lignende, Argentina var kommet frem til meget ellers. Det lignede jo ikke, at Portugal ville have haft svært ved at vinde denne kamp alligevel. Algeriet er altså heller ikke ligeså dårlige.

Men med det sagt, så gør Ronaldo jo hvad han er med for i dag, så præstationen skal ikke nedgøres. Den burde heller ikke skulle sammenlignes med en fuldstændig anden kamp, men de vil vel have reaktionerne.
Han har ikke en eneste roterende tanke, der ikke er påvirket af trommecirklen m. AntonÅberg og Mike Romulus

Æhhh luk røven
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dejligt at se Ronaldo spille igen og se ham score og faktisk også indgå rigtig godt i spillet! Tillykke til Portugal og Ronaldo
Tobiastr

Ja, og de bliver mere og mere utroværdige som eksperter.
Det er en skidt tendens, at de ryger med så let på uovervejede meninger🤷‍♂️
Ronaldo var virkelig god i dag, kampens spiller by far💪
@vbkfyn

Hvorfor skal Grønkjær i studiet og Bischoff i kommenteringen nedgøre Ronaldo´s præstation med henvisning til, at det kun er Uzbekistan...?
Man hørte ikke samme røster efter Messi´s mål mod Algeriet...


Med al respekt for Ronaldos præstation hertil aften, så er Usbekistan (50) trods alt også noget lavere rangeret end Algeriet (28) på FIFA´s rangliste.
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Før alle CRs fanboys laver en overdådig fontæne så se lige på modstanderen… i de kampe hvor forsvaret bare er på superliganiveau ligner han en pensionist der har forlagt rollatoren 😂😂
Annonce