Hvorfor ser I kampene, hvis I alligevel ikke er underholdte?
Snak
tirs 23. jun 21:24
Flot spillet af Portugal. Skam Ronaldo ikke fik sit hattrick, men 2 mål op 7 forsøg er også godkendt.
Vildt nok at Portugal havde 16 forsøg hvor 9 ramte målet og blev til 5 mål.
Vildt nok at Portugal havde 16 forsøg hvor 9 ramte målet og blev til 5 mål.
tirs 23. jun 21:26
"Med al respekt for Ronaldos præstation hertil aften, så er Usbekistan (50) trods alt også noget lavere rangeret end Algeriet (28) på FIFA´s rangliste."
Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge
Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge
tirs 23. jun 21:29
Ranglisten har masser af problemer, men der er simpelthen ikke belæg for at nedgøre Algeriet og påstå de er på et så lavt niveau.
tirs 23. jun 21:36
@AntonÅberg
Det påstår jeg ikke nødvendigvis. Til gengæld vil jeg til enhver tid vove den påstand, at Algeriet er- og bliver et markant bedre fodboldhold end Usbekistan. Og dét var nok i virkeligheden min pointe.
Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge
Det påstår jeg ikke nødvendigvis. Til gengæld vil jeg til enhver tid vove den påstand, at Algeriet er- og bliver et markant bedre fodboldhold end Usbekistan. Og dét var nok i virkeligheden min pointe.
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Redigerettirs 23. jun 21:38
Der er 11 hold til vm der er dårligere rangeret end Usbekistan. Det ene hold er i Argentinas gruppe.
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven.
Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt.
Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.
Redigerettirs 23. jun 21:40
Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge
Norge ligger i skrivende stund nr. 22, da ranglisten opdateres løbende under slutrunden. Det er selvfølgelig ikke sikkert at de bevarer den placering indtil den 20 juli, hvor den officielle rangliste offentliggøres, men de ligger næppe nr. 31 længere.
https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men
Der er 11 hold til vm der er dårligere rangeret end Usbekistan. Det ene hold er i Argentinas gruppe.
Man kan jo ikke udelukkende konkludere holdenes styrkeforhold ud fra ranglisten. Ghana, der spiller den næste kamp, er f.eks. kun rangeret som nr. 65 i verden, men der er forhåbentlig ingen, der mener, at de er dårligere end lande som Usbekistan, Kap Verde, Qatar og Burkina Faso med de spillere, som Ghana råder over.
tirs 23. jun 21:43
Shit hvor er det vildt det behov for at nedgøre. Nyd kampene eller skrue over på Nickelodeon. Der er ingen der tvinger jer til at se noget som helst.
tirs 23. jun 21:44
Klaibererguld: men når Messi laver 3 mål mod samme niveaue ca så er han den bedste i verdenen? Din kommentar er til grin og pinlig, nyd den sidste dans med alle disse stjerner