Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor ser I kampene, hvis I alligevel ikke er underholdte?
Flot spillet af Portugal. Skam Ronaldo ikke fik sit hattrick, men 2 mål op 7 forsøg er også godkendt.

Vildt nok at Portugal havde 16 forsøg hvor 9 ramte målet og blev til 5 mål.
"Med al respekt for Ronaldos præstation hertil aften, så er Usbekistan (50) trods alt også noget lavere rangeret end Algeriet (28) på FIFA´s rangliste."

Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge
Ranglisten har masser af problemer, men der er simpelthen ikke belæg for at nedgøre Algeriet og påstå de er på et så lavt niveau.
@AntonÅberg

Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge


Det påstår jeg ikke nødvendigvis. Til gengæld vil jeg til enhver tid vove den påstand, at Algeriet er- og bliver et markant bedre fodboldhold end Usbekistan. Og dét var nok i virkeligheden min pointe.
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er 11 hold til vm der er dårligere rangeret end Usbekistan. Det ene hold er i Argentinas gruppe.
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven. Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt. Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.
Ja og Norge ligger nummer 31, som viser du ikke kan bruge den rangliste til noget som helst. Medmindre du mener Algeriet er et bedre hold end Norge

Norge ligger i skrivende stund nr. 22, da ranglisten opdateres løbende under slutrunden. Det er selvfølgelig ikke sikkert at de bevarer den placering indtil den 20 juli, hvor den officielle rangliste offentliggøres, men de ligger næppe nr. 31 længere.

https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men

Der er 11 hold til vm der er dårligere rangeret end Usbekistan. Det ene hold er i Argentinas gruppe.

Man kan jo ikke udelukkende konkludere holdenes styrkeforhold ud fra ranglisten. Ghana, der spiller den næste kamp, er f.eks. kun rangeret som nr. 65 i verden, men der er forhåbentlig ingen, der mener, at de er dårligere end lande som Usbekistan, Kap Verde, Qatar og Burkina Faso med de spillere, som Ghana råder over.
Shit hvor er det vildt det behov for at nedgøre. Nyd kampene eller skrue over på Nickelodeon. Der er ingen der tvinger jer til at se noget som helst.
Klaibererguld: men når Messi laver 3 mål mod samme niveaue ca så er han den bedste i verdenen? Din kommentar er til grin og pinlig, nyd den sidste dans med alle disse stjerner
Jeg har heller ikke hørt nogen tale Mbappé´s præstation mod Irak ned. Irak er lavere placeret end Uzbekistan.
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Annonce