Hvordan kan man have så ondt i røven over Ronaldo. Han er forbilledlig, unedbrydelig og historisk. Respekt til ham og tak for alt du giver til sporten
Snak
Redigerettirs 23. jun 21:49
Hele hetzen mod Ronaldo er efterhånden absurd. Manden er 41 år, og scorer 2 mål til en VM slutrunde. Det er bare vanvittigt uagtet modstanderen. Han er, og bliver, blandt de bedste nogensinde. Det i sig selv er et giga bedrift, som folk, og Ronaldo selv, nok underminerer på det groveste. Synes også at der ligger tunge argumenter til grund for, at han kan kalde sig den bedste 9´er (rendyrket målscorer) nogensinde. Igen, giga bedrift.
At nogle ser ham som den bedste nogensinde, vil i min verden nok være et udtryk for, at han er deres yndlings spiller nogensinde, hvilket er super legitimt, men det er også noget, som man skal adskille lidt. Har stadig til gode at høre nogle ægte velbegrundede argumenter for, at han er en bedre fodboldspiller end Messi, for det er 2 forskellige ting. De kan 100% sammenlignes mht. at score kasser, men i resten af spillets facetter synes jeg lidt, at den giver sig selv. At Messi fx. har vundet VM giver jeg ikke meget for, når det kommer til at sammenligne deres individuelle kvaliteter, for synes at de har vundet så absurd mange titler på klubplan, at det lidt udligner hinanden.
Synes Ronaldos storhed kommer langt mere til sin ret, hvis folk prøver at fjerne deres konstante behov for at putte dem i samme bås. Det tjener ikke nogen af dem, og snart er det hele slut. Super cliché, men nyd dem. Hele "konkurrencen" sluttede langt før VM 2022....
At nogle ser ham som den bedste nogensinde, vil i min verden nok være et udtryk for, at han er deres yndlings spiller nogensinde, hvilket er super legitimt, men det er også noget, som man skal adskille lidt. Har stadig til gode at høre nogle ægte velbegrundede argumenter for, at han er en bedre fodboldspiller end Messi, for det er 2 forskellige ting. De kan 100% sammenlignes mht. at score kasser, men i resten af spillets facetter synes jeg lidt, at den giver sig selv. At Messi fx. har vundet VM giver jeg ikke meget for, når det kommer til at sammenligne deres individuelle kvaliteter, for synes at de har vundet så absurd mange titler på klubplan, at det lidt udligner hinanden.
Synes Ronaldos storhed kommer langt mere til sin ret, hvis folk prøver at fjerne deres konstante behov for at putte dem i samme bås. Det tjener ikke nogen af dem, og snart er det hele slut. Super cliché, men nyd dem. Hele "konkurrencen" sluttede langt før VM 2022....
tirs 23. jun 21:51
Rolig nu det var usbekistan portugal mødte. Ronaldo havde chancer til flere mål men han kunne ikke. Han kører på det sidste brændstof.
tirs 23. jun 21:54
Som vbkfyn skriver,
Kan i ikke tale kampene op, og bruge energien på det?
Ronaldo’s første mål er hamrende godt sparket ind, Leao’s mål er bare godt sat ind, og den frisparks kombination de laver er bare sindssygt godt lavet.
Der er guddommelige detaljer, ægte fodboldfans elsker og skriger efter.
Men jer forkælede curlingbabyer kan ikke håndtere mere end jeres veganske skånekost forældre tillader.
Kan i ikke tale kampene op, og bruge energien på det?
Ronaldo’s første mål er hamrende godt sparket ind, Leao’s mål er bare godt sat ind, og den frisparks kombination de laver er bare sindssygt godt lavet.
Der er guddommelige detaljer, ægte fodboldfans elsker og skriger efter.
Men jer forkælede curlingbabyer kan ikke håndtere mere end jeres veganske skånekost forældre tillader.
tirs 23. jun 21:55
Krigeren. Det er det dummeste indlæg jeg har læst længe. Hvis det var mod Dk skrev du ikke sådan. Vi er ikke engang med. Dvs Ronaldo scorer igen igen i et Vm. Det er så vildt at opleve ham og Messi. At ynke hans præstationer i en alder af 41 er intet mindre end hjernedødt. Skam dig
tirs 23. jun 22:00
Krigeren
Hvordan fanden fandt du på sådan et skævtprojiceret brugernavn.
Du er præcis sådan en vegansk grødkompot der burde holde sig til bordtennis. Kontaktsport er sgu ikke noget for dig. Jeg ville foreslå skak, men du har hukommelse som en lunken kop havremælk
Hvordan fanden fandt du på sådan et skævtprojiceret brugernavn.
Du er præcis sådan en vegansk grødkompot der burde holde sig til bordtennis. Kontaktsport er sgu ikke noget for dig. Jeg ville foreslå skak, men du har hukommelse som en lunken kop havremælk
tirs 23. jun 22:36
Du er præcis sådan en vegansk grødkompot der burde holde sig til bordtennis. Kontaktsport er sgu ikke noget for dig. Jeg ville foreslå skak, men du har hukommelse som en lunken kop havremælk
Sikke et overskud sådan at synke ned på samme niveau, som brugeren du er efter - det klæder altså ikke.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!