Snak

Mere indhold efter annoncen

Portugisisk målfest: Historiske Ronaldo stjal showet

tirs 23. jun 20:59

Cristiano Ronaldo fik oprejsning, da superstjernen ledte an og sikrede Portugal en knusende sikker 5-0-sejr over Usbekistan i Gruppe K ved VM.



Læs hele nyheden her
En sten fra hjertet.
Havde ikke magtet alt det lort han skulle have hørt på. Trods 41år, ved han hvor målet står.
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven. Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt. Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.
Første mål var heldigt. Han løb forkert, elendigt forsvarsspil, dårlig modstander og det var ment som en aflevering.

Og hvor er det egoistisk og selvisk af Ronaldo ved frisparksmålet. At han skal stå, som om han skal sparke, og dermed tage hele opmærksomheden og på den måde sætte sig selv i centrum - kun for sin egen skyld. Han sætter altid sig selv over holdet.

Ronaldo er også fuldstændig immobil. Mistet alt fart. Kan nærmest ikke bevæge sig. Der er stærk medvind på stadion, eneste grund til han kunne bevæge sig og score det 2. mål. Afslutningen ment som et indlæg.

Ronaldo er færdig!!!!
Så fedt at Ronaldo stempler ind🙌 hvor bliver vi forkælede i år✊
Imponerende at han kan levere på dette niveau som 41 årig.
Så er fanden løs i Laksegade! Femøren faldet for Portugal: find nogle andre til at tage frispark - Portugals chance ved VM er hermed steget...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Usbekistan, Jordan, Irak, burde ikke være med til VM. Asien skulle kun have 4 hold med. Kvaliteten er skræmmende ringe. God træning for portugiserne.
276674

Du kunne være original i stedet for at copypaste dit eget ærgerlige indspark
Ronaldo er færdig!!!!

Har du fået lov til at være sent oppe?

🤦
Find nogle andre til at tage straffe for Argentina og deres chancer stiger...
SUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

N.C. Frederiksen og alle de andre klovne eksperter, gå på pension.
Annonce