Hvor er det dog åndsvagt at kaste et ølkrus mod sin egen træner. Forhåbentlig får den AGF fan en længere karantæne.
Snak
Poulsen med overskud efter ølkast: Åndssvagt at smide ud
fre 24. okt 22:24
Der var frustrationer at spore blandt hjemmepublikummet, da tiden begyndte at rende ud for en AGF-scoring i 3F Superliga opgøret mod FC Nordsjælland fredag aften. Det resulterede i et ølkast efter cheftræneren, Jakob Poulsen, som dog viste overskud efter kampen og jokede med episoden.
Læs hele nyheden her
fre 24. okt 23:00
Der blev også kastet en del øl ned over bænkene ifbm. scoringen. Har aldrig forstået den tendens med at kaste sin øl.
fre 24. okt 23:43
Buju
I dag 23:10
Fuldstændigt hjernedødt at kaste med øl. Drik det da i stedet for din idiot.
Det´ ikke øl!
KSDH!
lør 25. okt 00:19
@Dethvidesnit
Håber da, at det er din spekulation. Er det virkelig kommet så “hvidt” at man smider pis efter træneren…? Håber og tror på, at det kun sker i Århus🙏🏻
Håber da, at det er din spekulation. Er det virkelig kommet så “hvidt” at man smider pis efter træneren…? Håber og tror på, at det kun sker i Århus🙏🏻