Snak

Mere indhold efter annoncen

Poulsen med overskud efter ølkast: Åndssvagt at smide ud

fre 24. okt 22:24

Der var frustrationer at spore blandt hjemmepublikummet, da tiden begyndte at rende ud for en AGF-scoring i 3F Superliga opgøret mod FC Nordsjælland fredag aften. Det resulterede i et ølkast efter cheftræneren, Jakob Poulsen, som dog viste overskud efter kampen og jokede med episoden.



Læs hele nyheden her
Hvor er det dog åndsvagt at kaste et ølkrus mod sin egen træner. Forhåbentlig får den AGF fan en længere karantæne.
Der blev også kastet en del øl ned over bænkene ifbm. scoringen. Har aldrig forstået den tendens med at kaste sin øl.
..Især når det går SÅ dårligt for holdet!
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Fuldstændigt hjernedødt at kaste med øl. Drik det da i stedet for din idiot.
Buju
I dag 23:10
Fuldstændigt hjernedødt at kaste med øl. Drik det da i stedet for din idiot.

Det´ ikke øl!
KSDH!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han skal udpeges og udstilles. Han er ikke velkommen i Aarhus mere.
@Dethvidesnit
Håber da, at det er din spekulation. Er det virkelig kommet så “hvidt” at man smider pis efter træneren…? Håber og tror på, at det kun sker i Århus🙏🏻
Sørgelige fans de har.... De skal huske på det aldrig har gået bedre end nu!!
Sørgelige fans de har

Så skal der lige generaliseres på baggrund af, hvad én sørgelig fan har gjort
Den spildte øl. Det sgu ik ok
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce