Snak

Mere indhold efter annoncen
PeterJorgensen99. Du kan ikk være særlig gammel, hvis du ikke mener det har gået bedre end nu 😅
Moral er godt.....
Jacob Poulsen er den køligste, mest overskudsagtige træner i Superligaen !!!
AGF i medgang og modgang (mest modgang)
Fandme også en klaphat der kaster øl efter vores succes træner. Øl skal i maven ikke på banen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Du kan ikk være særlig gammel, hvis du ikke mener det har gået bedre end nu 😅
flest sejre i træk, kunne da tyde på at det aldrig har gået bedre
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Det er vel kun Ceres der bliver serveret, det går nok at spilde lidt af det :D
RFC
Folk, som ikke har kastet med øl, forstår slet ikke hvor vild og fed en følelse det er. I det øjeblik kruset med øl forlader hånden går der en vidunderlig sitren igennem kroppen, som en slags orgasme på stereoider. Det er intenst på den bedste måde, Jeg forstår godt, at folk bliver ved med at kaste.
Elendig artikel, for ølkruset blev IKKE kastet efter Jakob Poulsen.

Det blev kastet i forbindelse med en kæmpe chance til Patrick Mortensen, som A-tribunen så inde.

Det var simpelthen en fan, der troede AGF havde scoret, hvor kruset tilfældigvis landede tæt på cheftræneren.

Men den her udlægning af episoden virker nok bedre for bold.
Annonce