PeterJorgensen99. Du kan ikk være særlig gammel, hvis du ikke mener det har gået bedre end nu 😅
Moral er godt.....
Du kan ikk være særlig gammel, hvis du ikke mener det har gået bedre end nu 😅flest sejre i træk, kunne da tyde på at det aldrig har gået bedre