Vigtigt for VB at starte med et point. Hvilket i øvrigt også var fuldt fortjent.
Det lignede ellers længe et déja vu fra 2023/24-sæsonen, der startede med 6 ét-måls-nederlag i træk. Her havde VB også fortjent uafgjort i flere af kampene, som jeg husker det. Godt at se, de denne gang fik forløst det til sidst.
Det lignede ellers længe et déja vu fra 2023/24-sæsonen, der startede med 6 ét-måls-nederlag i træk. Her havde VB også fortjent uafgjort i flere af kampene, som jeg husker det. Godt at se, de denne gang fik forløst det til sidst.